fredag 20 september 2013

Tiden går så fort...



Idag fyller min fina, fina Tilly 10 år!

Vad hände?! Hur kan det ha gått 8 år!? För det är så länge vi har hållit ihop. Och på 8 år har det hänt så mycket. Jag glömmer aldrig den rädda hund som lämnades av hemma hos mig. Det tog 3 dagar innan jag ens kunde närma mig henne. Vilken resa hon har gjort. Idag är hon en av de tryggaste och coolaste jag har träffat, både människa och hund inräknade. Ibland när jag har lite mycket omkring mig och stressen stiger i kroppen, då är hon där. Lägger sina lockiga öron på mitt hjärta varje kväll när vi ska sova och hon får mig fullständigt lugn. Det är inte konstigt att jag sover som en stock varje natt :)
Sedan kan hon göra mig galen på allt letande efter mat. Men det är ju Tilly. Min fina, fina Tilly!

Grattis på födelsedagen hjärtat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan man fylla i sin kommentar