lördag 4 januari 2014

Inlägget som försvann!

Jag blir så ledsen! Det tar tid att blogga och med just detta inlägg tog det tid att få till det. För inlägget med min tillbakablick över 2013 var helt plötsligt borta! Först förstod jag ingenting, hur kan det hända att ett publicerat inlägg bara försvinner!?

Men sedan förstod jag vad jag hade gjort för tabbe! Jag hade nämligen börjat att skriva på inlägget när jag satt på tåget. Jag använde då min padda och appen för Blogger. När jag kom hem så tog jag upp utkastet och fortsatte att arbeta med det på min dator istället. Igår så råkade jag starta igång appen på paddan igen. Tydligen hade jag inte stängt ner inlägget och därför autosparade den mitt första utkast och skrev därför över det publicerade inlägget. Suck! Jag hanni nte skriva många rader på tåget och när jag kom hem som omarbetade jag det lilla jag hade skrivit.

Nåväl jag har nu gjort en kompromiss. Jag har nu publicerat inlägget igen, men bara med de bilder jag hade med (för de fanns ju sparade på hårddisken) Och dessutom så finns Paula och Dans fina ord kvar <3 p="">
Jag kommer aldrig mer att använda den där dumma appen...

Idag har jag och Goy umgåtts hela dagen med hans bröder Jamie och Toby och deras familjer. Ska redigera fotona ikväll, så imorgon kommer ett inlägg om det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan man fylla i sin kommentar